prikaz „Bimtex“ materijala

Juče sam dobila 2 klupka iz „Bimtex“‘a, kao uzorke.
Probe sam napravila i pleteno, i heklano.

ova klupka photo IMG_0911-blog.jpg

Žuto klupko je nemercezirano, „Maja K301“. Plela sam na iglama 3mm, i to 30 petlji u bodu „glat“ (okvir je u bodu „sve pravo“).

zuto photo IMG_0944-blog.jpg

Plavo klupko je mercezirano, „Tanja Nm10/4“. Heklala sam na heklici 3mm, u bodu visokih stubića.

plavo photo IMG_0945-blog.jpg

Predivo je lepo, ne cepa i ne deli se. Nadam se da će se i izbor boja povećati, a sigurno ću ovo žuto probati da malo ofarbam!
Ostavila sam oba uzorka nezavršena, kako bi polaznice sutrašnje radionice mogle da ih i same isprobaju.

„Bimtex“ možete naći na njihovom sajtu, ali je bolje da ih potražite na njihovoj Facebook stranici. Tamo ćete naći veliki izbor, boje, cene, ali i odlične akcije i sniženja. Firma se nalazi u Leskovcu, a šalju i u Beograd brzom poštom. Ako ste u Beogradu, možete ih naći u Pozamanteriji Marti u Merkatoru, ali je cena čini mi se nešto viša i nemaju celokupnu ponudu.

S obzirom da je ovaj pamuk tanji (za igle 3mm), pre bih ga preporučila za heklanje, ili za pletenje majica sa mustrama rupica, biljaka i sličnih oblika.

Ako ste probali ovaj pamuk, javite mi i vaše utiske 🙂

One thought on “prikaz „Bimtex“ materijala

  1. sladjana kaže:

    probala sam zuti i odusevljena sam a isto tako sam probala boju kivija i razorana sam iz razloga sto mi deluje kao felericna roba

Ostavite odgovor

