šetnja, reka, put i proleće

Sigurno ovih dana često kažete „Napokon, stiglo je proleće!“. Društvene mreže prepune su podrške ovom godišnjem dobu, kao i oduševljenu njegovom pojavom … Još kad bismo mogli da vozimo biciklo pored reka, ali one su još uvek nadošle.

Sava flooding

Neverovatno je zaista, da sam pre neku godinu na ovom istom mestu fotografisala Barbie lutku na ispucaloj zemlji, dok mi je, iako je bilo tek 9sati izjutra, znoj već kapao sa čela i otežavao snimanje ….

Sava flooding

Ali, Savski kej već se sredjuje ! Juče, dok sam šetala, videla sam da oko 10ak ljudi iz Gradskog zelenila raznoraznim mašinama kosi travu. Šta ste nabrali od cveća, nabrali ste 🙂

mowing

Šalim se, naravno, biće tog divnog bilja još, pa tek je počelo da raste.

the meadow

Iskoristila sam da sa još jedne nepokošene livade naberem baš puno ovih belih cvetića … koji su poveliki, s obzirom da je do pre par dana Sava i tu proširila svoje korito.

white daisies

Popodne smo prošetali do centra grada, gde su me prosto oduševile žute lale u našoj glavnoj pešačkoj ulici.

yellow in the city

Usput smo uplatili i put za Tvitomaniju, a uz plaćen i rezervisan smeštaj sad smo mirni, i samo čekamo da nam jave u koliko sati krećemo 🙂 Inače, prijave su ponovo otvorene, te … iskoristite 🙂

me and him :)

4 thoughts on “šetnja, reka, put i proleće

  1. O. kaže:

    Slike su divne, ali kakvi osmesi!!!

    Inace ova najnovija tema je malo cudna na tabletu. Sve obo sa desne strane ti je ispod posta.

    • magrit kaže:

      Hvala 🙂 Nije tesko smejati se kada si srecan, zavrsis poslove, sednes u park u prijatnom drustvu, a jos je i zalazak sunca tu 🙂
      Hm, nadam se da ce komentarisati i neko drugi, ko koristi stoni racunar, pa da kaze kako vidi … ja vidim sve ok, u dve kolone.

Ostavite odgovor

