sajam kozmetike i sajam hortikulture

Kao sto sam rekla u prethodnom videu, danas sam bila i na Sajmu kozmetike, a i na Sajmu hortikulture, kad je već tu 🙂

Evo šta sam kupila:

 photo IMG_0674-blog.jpg

Od gore levo: skidač laka za nokte (oko 130din), Macadamia krema za lokne (oko 650din), OPI završni sloj za lakiranje noktiju (850din), rebraste šnalice (109din), alatka protiv zanoktica (50din), turpija (70din), nalepnice za nokte, kao mace (110din), Cala četkica za iscrtavanje (250din) i Cala četkica za korektor i tečni puder (350din).

Sve ukupno, oko 2500 din. Plus ulaznica 350 din, i karta za prevoz u oba pravca 144 din.
Ne znam koliko je davan popust, ali svakako uz ulaznicu i prevoz možda i nije neka ušteda.

Sajam je ipak posvećen salonima i kozmetičarima. Većina štandova nudi velika pakovanja, proizvode za depilaciju, masažu… Ali nokti … Mislili ste da novac leži u dilovanju droge? Ili možda u fudbalu?
Ma jok, ova količina štandova i ženskog sveta koji se mota oko njih je skoro pa impozantna!

 photo IMG_5684-blog.jpg

Najveći utisak na mene ostavio je prostor koji je zauzeo Aleksandar… em što je velik, em što vam na ulazu lepo daju korpu, em što na svakom ćošku imate ljubaznu devojku da vam pomogne… a i ponuda je poprilična. Zanimljivo je bilo videti i neke prezentacije, kao i šišanja, šminkanja, na podijumima, baš kao kad vidite reportažu na TVu 🙂

 photo IMG_5683-blog.jpg

Utisci su mi pomešani … ima tu lepih stvari da se vidi, ali pomalo sam se osećala kao da ne pripadam tu. Gužva i jaki mirisi učinili su da izadjem napolje, udahnem vazduh i sa uživanjem odem na Sajam hortikulture. Ulaznica je 150din, a biljke koje sam uzela su 2 ruzmarina po 100 din, i neke forme čuvarkuća – cvetnu za 80 din i kao grane za 100 din. A o tome više kad presadim biljke 🙂

2 thoughts on “sajam kozmetike i sajam hortikulture

Ostavite odgovor

