zuto. pleteno. zavrseno.

Evo par fotografija završenog žutog džempera ! 🙂

yellow one 1

Završila sam ga još pre neki dan, nosila na 2 časa u školi, da se odmah pohvalim, ali i da ga isprobam, kako se ponaša.

yellow one 2

Materijal: Majšperk Jelka, 72% akrilik, 28% vuna, ~200m/50gr
Količina: 301 gr 🙂
Ravelry link

yellow one 3

Utisci su različiti … boja je lepa, svidja mi se kako mi stoji, uz svašta se slaže … No, rukave ću morati još mic da podužim. Džemper se i gužva malo više nego što sam očekivala, ali se ne tegli.

yellow one 5

Inspiracija mi je bio džemper na naslovnoj strani časopisa Creative Knitting, iz Jula 2012. Ipak, ne znam kakvo je uputstvo, jer časopis nemam… Rukave sam radila odozgo, koristeći tehniku skraćenih redova, i oduševljena sam njome 😉 Naravno, sve što smanjuje ušivanje je dobro 🙂 Mustu sam izvukla iz jednog od brojeva Praktika Pletenje Mustre, i uradila je samo na levom rukavu.

yellow one 4

Sve fotografije načinio je Dejan, naravno. Pa što bih se slikala sama kad on zna šta radi 🙂

10 thoughts on “zuto. pleteno. zavrseno.

  1. cekeruša kaže:

    mnogo ti je lijep džemper i može fino da se ukompunuje sa svačim – uz pantalone, suknje, neku haljinicu.
    a i torba ti je isto skroz dobra 🙂

  2. Aleksandra kaže:

    Lepo je ispao, a slazem se da bi rukavi mogli biti jos malo duzi. Licno ne volim da mi je rukav kratak ili knap.

    Boja prava prolecna- kad se vec prolece necka.:)

Ostavite odgovor

