novi izdanci

Pre neki dan sasvim neverovatno, nikla je i limunova trava !

limunova trava photo IMG_0518-blog.jpg

Na Pinterestu kruži mali tutorijal o ovome, pa sam se odlučila da probam… tu su i par semenki iz grejpfruta, pa nisam sigurna baš sta je niklo 🙂 Dokle i kako će da raste, videćemo. A kad se malo protrlja, miriše 😉

Raste još svašta po stanu, nešto je i procvetalo, a prošlogodišnje muškatle i mini-ruže čekaju min 10 stepeni noću, pa da se presele na otvoreno. A od kaktusa, baš danas sam primetila i novu kuglicu – izdanak 😉

novi izdanak photo IMG_0527-blog.jpg

Raduje me to, ne znam zašto. Možda ta svežina, novi početak, proleće. Da živimo na dobrom mestu ako i biljke tu rastu… I sad mala družina može da se nada proširenju i popunjavanju malo praznog mesta u zajedničkoj saksiji 🙂

kompanjoni photo IMG_0531-blog.jpg

6 thoughts on “novi izdanci

  1. maliiv kaže:

    Radujem se zajedno sa tobom! 🙂 Hehe, hoćeš da mi pozajmiš taj pinterest tut? Možda mogu i ja da se igram. Inače, jedva čekam da vidim tvoju bašticu u punom sjaju, mada i ovde na poslednjoj slici mogu da se vide neke lepe boje saksija i ukrasa u istim. 😉

  2. Tena kaže:

    i ja sam isprobala taj pinterest tutorial i nikao mi je jedan kumkvat, od nekih 5-6. dok mi se ono s tulipanima u vodi nije nešto proslavilo

  3. Povratni ping: biljke : maj | Magrit

Ostavite odgovor

