za po kući

Evo jednih brzih, jeftinih, jednostavnih, sumnjivih, crvenih … čarapa za po kući.
Zašto sam ovako nepoverljiva prema njima ?
Zato što je predivo lošeg kvaliteta, neko iz St.Georga koje imam već godinama … a s obzirom da sam stalno morala da ga čistim od trunja dok pletem, dugo sam odlagala projekat. A sada, kad mi trebaju čarapice za po kući, znate ono, za šetkanje po parketu, na izmaku grejne sezone … e mislim da će poslužiti. Plela sam ih i na nešto manjim iglama, pa su gušće. Dodatno omekšane već proverenom metodom, regeneratorom za kosu.

4 thoughts on “za po kući

    • magrit kaže:

      Hvala ti 🙂 Evo ih nosim jutros, dobre su. Omeksam ih tako sto regenerator DOBRO razmutim u malo vode, i onda stavim u poslednju vodu za ispiranje.

Ostavite odgovor

