žuti džemper raste

… i to u rukavima !

Ovog puta odlučila sam se da naučim i novi način pletenja istih … odozgo, ugnježđene u otvor rukava, tako da nema ušivanja.

 photo IMG_0405-blog.jpg

Naravno, ovo nisam ja izmislila, već sam naučila gledajući video o kratkim redovima na Craftsy. I morala sam da param 2 puta dok nisam bila koliko-toliko zadovoljna.
Par sati kasnije, i 9 sati sna, pa opet par sati pletenja, i već se nazire rukav.

 photo IMG_0419-blog.jpg

Jako sam zadovoljna, i to prvo time što neće biti ušivanja, što ivica izgleda jedinstveno (kad se opere, dodatno će lepo leći…). Malo me još brine guzvanje tkanine na prednjoj strani rukava, ali nekako za sad to guram pod tepih 😉

11 thoughts on “žuti džemper raste

  1. magrit kaže:

    Hvala obema ! I moja iskrena preporuka da probate ovaj metod 🙂 Potrebno je malo smisla za trodimenzionalnost, matematiku i strpljenje da se uputstva prouce do kraja, a ne radi napamet 🙂

  2. Nada kaže:

    Stvarno izgleda super , ali za sada za mene misaona imenica , ali nikad se ne zna , mozda na nekoj od radionica i ja se usudim

  3. drenka kaže:

    ovo je meni savrseno! vidim da ima to malo guzvanje na prednji deo…ali racunaj da ces to samo ti vidjeti 🙂 a i ostaje to da pletilje vidu sve mane svojeg dela 😀

Ostavite odgovor

