novi alati i zuto u toku

Коliko god paketića mi stizalo, čini mi se da nikad neću prestati da im se radujem 😉 Pa čak ni onim malim, jer su korisni :

novi alati photo IMG_0375-blog.jpg

Novi u društvu su brojač redova „na klik“, markeri i alatke za pravljenje loptica od prediva. Pridružili su se starom društvu, korisnim stvarčicama koje sam skupljala godinama, te sad čine pravu hrabru družinu !

A kad je tako, morala sam se i ja dati na posao ! Žuti džemper raste, još malo pa ću završiti telo, pa se baciti na rukave i ranfle … Podstiče me i naš Izazov, ali i to što želim da ga nosim sad na proleće.

zuti u toku photo IMG_0366-blog.jpg

6 thoughts on “novi alati i zuto u toku

    • magrit kaže:

      Brojac „na klik“ je sjajan, koristila sam ga juce za skoro neozbiljnu svrhu – suzavanje otvora za vrat u svakom 4. redu, i sjajno je posluzio ! KLIk KLik !

  1. O. kaže:

    Kad se Majche pojavi sa zavrsenim kilometrom u Izazovu bice panike 🙂 . Jedva cekam da ga vidim gotovog.

    Kako te sluze ove pom-pom alatke? Cula sam da su neki losi, da ne rade posao dobro. Verujem da su bolji od obicnog kartonskog prstena koji vecina nas korisi.

    • magrit kaže:

      🙂 🙂
      Probala sam da uradim jedan pom-pon ili gumbu, ili …(neverovatno koliko imaju imena…). Sasvim je ok, lako se kontrolise i … pa pokazacu ti jednom 🙂

Ostavite odgovor

