kupanje napolju …

… i to u oktobru !
Pa, pošto se moje ime povlačilo po novinama u sklopu skandala, reko, ne preostaje ništa drugo nego i da objavim neke moje foto u kupaćem kostimu. A pošto je mnogo tekstova i fotografija ostalo neobjavljeno na zvaničnom sajtu Termi Olimia, nema boljeg momenta nego sada za to 🙂

foto-orhidelia-unutra

Znala sam i pre polaska da se ovde ljudi kupaju napolju čak i kada pada sneg! Zato sam htela tako nešto odmah da isprobam! Ko me poznaje, zna dobro da nisam uopšte ljubitelj vrelog leta, ali topla voda je nešto potpuno drugačije! Temperatura bazena se razlikuje, od bazena gde je lepo za plivanje, ali i onih toplih u kojima bismo samo ležali. Imaju dva dela, jedan je u bazenima Termalija, sa belom šatorastom konstrukcijom, i plavo-belim spoljnim kupalištem.

foto-termalija-napolju

Deo u Wellness Orhidelia je drugačiji, moderniji, u tamnijim bojama, sa rozo-ljubičastim detaljima i osvetljenjem. Napominjem, oktobar je. Jeste prelepo sunčano ceo dan, ali opet, oktobar je. A mi smo i izašli iz bazena, izabrali ležaljke i ispružili se ka Suncu!

foto-orhidelia-napolju

U ovom bazenu takodje postoji aqua bar … kad ste se već razmazili na masažama i tretmanima, zašto biste izlazili napolje iz bazena po piće?

foto-aqua-bar

Predveče, kada se para izvija iznad bazena, shvatimo koja je razlika u temperaturi, ali to ništa ne smeta. Svetla se upale, mlaznice i dalje naizmenično rade…

foto-orhidelia-nocu

No, kupanje u toploj vodi nije za svakoga, te se kod ljubaznog osoblja raspitajte šta nije za vas.
U konkursnom tekstu za blogera Terme Olimija sam pomenula da je najbitnije da spakujem cvet za kosu, pa evo da se zna da sam to i ispoštovala… i nije mi teško palo.

foto-cvet

Ostale tekstove i fotografije možete videti ovde, a uskoro još.. 😉

4 thoughts on “kupanje napolju …

Ostavite odgovor

