Magrit@RTS

Juče, u subotu, emitovana je emisija za decu „Plava ptica“, i moje nekoliko-minutno gostovanje ! 🙂
Evo snimka !

Hvala Mileni iz Ateljea Milene Čvorović, koja je povezala novinarku i mene, te smo nastavili ka snimanju. Organizacija je bila sjajna, od prvobitnih dogovora e-mailom, gde sam mogla da postavim svakakva pitanja, predloge, i da to sve bude odgovoreno. Zatim, vozač je došao po mene, objasnio mi kuda da idem, te sam malo čekala u predvorju. Zatim me jedna osoba odvela u šminkeraj, druga me šminkala (videli ste rezultat na FBu ;)), treća došla po mene i odvela me u studio, četvrta mi stavila mikrofon … a tek onda sam primetila koliko mnoštvo ljudi stoji za kamerama, sa slušalicama, ili već šta rade … i režiser koga niko ne vidi, nego samo čuje glas. O broju reflektora da ne pričam 😉 Sve u svemu, vrlo efektno i ekspeditivno. Posle toga, ostalo je još samo da me odvezu na čas u pomenuti Atelje 🙂

5 thoughts on “Magrit@RTS

  1. marko kaže:

    sjajno zanimljivo i lepo, samo mi nije jasno zašto je Youtube asocirao ovaj video sa MMA fighterom i ruskim meteoritom 😀 meni i dalje opstajava onaj srebrnkasti knjižasti vilin-bookmark, često ga koristim 🙂

  2. drenka kaže:

    odlicno izgleda se! a ti si mi bas super…glas ti je izvrsan i bas meni uvjek prija kad ga cujem..tako je smiren i uzivam…sigurno su i djeca uzivali.

Ostavite odgovor

