namatalo

Posle manje od 4 nedelje, iz daleke Kine stigla je nova radna snaga – namatalo – da pomogne da se srede sva neuredna klupka.

namatalo photo IMG_0349blog.jpg

Namatalo je neki izraz koji sam usvojila, prvo iz šale, a onda je ostalo…
Elem, kako radi ?
Sasvim dobro 🙂
Imala sam prilike da pozajmim jedno drugo namatalo i da probam, pa evo uporedbe:

dva crvena photo IMG_0329blog.jpg

Ne znam još uvek zašto se ovo dešava, ali sam probala nešto drugo – da jedno klupko namotavam zatežući nit rukom, a drugo ne … i evo razlike, 2 ista klupka, samo druge boje.
Treba naći neku sredinu, da nit ne bude previše zategnuta, a opet da ne zauzima puno mesta. Pri tome, kada se klupko skine sa kalupa, ono se skupi na unutra, te to dodatno opušta nit. Može da namota i do 150gr prediva.
Ovo laganije klupko namotano možda nije ok za skladištenje, ali će verovatno biti dobro za farbanje (ono kada se celo klupko potopi u boju …)

dva uporedno photo IMG_0323blog.jpg

A kako sam ga dobila ?
Pošto mi u Srbiji još uvek … nemamo PayPal, obratila sam se za pomoć mom PayPal agentu, Lorni, koja je već vešta po traženju na eBauy-u. Potraga je bila uspešna, i nadjen je ovaj alat za nekih 18 eura, sa besplatnom poštarinom. Kupovina obavljena, i ostalo je još samo da se čeka… Bila sam nestrpljiva, ali ipak 3,5 nedelje uopšte nije mnogo za tako dalek put.
Lornu sigurno znate, i to da i ona širi znanje o pletenju i heklanju, u Zagrebu.
Ovaj, ispravka !
Biće časova i u Splitu !

 photo opletisplit.jpg

One thought on “namatalo

Ostavite odgovor

