crveno

Mislila sam da je moja omiljena boja zelena, ali malo malo pa kupim nesto crveno … notes, pa baletanke, a sad sam za praznike dobila i tasnu … 🙂

 photo IMG_0071blog.jpg

Ok, ne volim je u velikim količinama, već da se nadje tu i tamo, po malo. Ne volim ni kombinaciju crveno-crno, te sam odlučila da prekrivač za štampač heklam od oranž i crnog pamuka. Držim ih ovako, dok drugi nastaju, da proverim na vreme kako će to da izgleda :). A ujedno, to je i test da li štite štampač od prašine, i za sad su uspešni, bez obzira na rupice!

 photo IMG_0085-rav.jpg

A pre neki dan završila sam nešto zanimljivo – štucne za jednog mladog hokejaša, po njegovom dizajnu, u bojama tima :). Već dostavljne, probane i pronosane po stanu sa zadovoljstvom 🙂

hockey legwarmers

7 thoughts on “crveno

  1. Maša kaže:

    Imam isto misljenje o crvenoj boji. Nisam znala da li je volim ili ne…ali bas si to lepo rekla – da, u malim kolicinama 🙂

  2. Lorna kaže:

    Oblivena toplinom, kad ćeš nositi crveno ako ne u veljači/februaru ;)))
    Ova boja vatre, topline i ljubavi dobro dođe i za podizanje raspoloženja, pa zato, curo, samo ce ti „zacrveni“!!!

  3. Ivana kaže:

    Moram priznati da je crvena boja jedna od mojih omiljenih boja. Kao dijete imala sam sve crveno. Mama mi je kod obucara cak i cizmice bojala kad nisam mogla naci u crvenoj boji. S vremenom su u moj zivot usle druge boje, ali nekako se sve ipak vraca na crvenu.
    Torba mi se jako svidja, a i ovaj cover za printer izgleda interesantno.

Ostavite odgovor

