MAITO predivo

– je stiglo juče, iz Tokia !! Sve u japanskom pakovanju, preko japanske poste…

MAITO yarn

– od moje drage prijateljice, sjajnog umetnika u podrazi za savrsentsvom japanskog slikarstva, Marijane-Komorebi 🙂 Sigurno sam vam je već negde pominjala, a ako ne, skoknite do njegog bloga da se uverite u čuda Japana iz prve ruke 🙂

Elem ! Predivo !
Huh, šta vam kažem, predivno je, upakovano da se ne raspakuje i čuva 🙂
Mešavina je mohera i svile, a dolazi iz prodavnice MAITO. Draga Marijana počela je tamo malo da radi, pa se naravno setila mene, i ispričala mi sve o divnim proizvodima koje imaju, po paprenim cenama. Ali znate da se u Japanu tradicija i priroda jako cene, pa naravno i bojenje prediva na ovaj način. Ova boja koju sam dobila zove se „shiko-zome“ ili „rakku-zome“ i izgleda da se dobija izlučevina nekog insekta ! Boja je neopisiva i neprenosiva preko fotografije… nešto izmedju ljubičaste, bombona ciklama i bordo, a nije nijedna od te tri boje… Odlično će ići uz nešto žuto…

9 thoughts on “MAITO predivo

Ostavite odgovor

