heklana torbica … pa još i sa lancem :)

Pobojala sam se pre nekoliko meseci da ova torbica nikad neće biti gotova… mala heklica, tanki pamuk… Ali red tu i red tamo … čekaj, pa ovako horizontalna biće super …

multicolor little bag

Bočica sa zvezdicama iz prethodnog posta nije jedina stvar koju sam morala da kupim „kod Kineza“, već i ovaj lanac, 200 din za metar. Planiram da još okačim nešto zveckavo sa strane …

Torbica je heklana, te zbog toga nisam morala da je postavljam (hvala bogovima !!). Bod koji sam koristila je neka vrsta produženog niskog stubića… 1 niski stubič, 1 navijutak… s tim što sam u narednom redu stubić ubadala u lančić iz prethodnog reda i time dobila formu šahovskog polja.

Materijal su ostaci pamuka, šarenog, sivog, zelenog, a sve je radjeno heklicom 2,5mm. Postavila sam i rajsfešlus, pre nego drikere ili magnete.

Ostavite odgovor

