pletene dokolenice :)

Završene, oprane, osušene… i spremne za fotkanje 🙂 Prigodne za 700ti post !

knee socks 1

Jako zadovoljna, i oblikom i materijalom. Vrlo jednostavne, sa „afterthought heel“, ili sa „petom o kojoj se kasnije misli“ 🙂 Pozadi sam sa list dodavala po dve petlje na svakih …. hm, 4 reda ili tako nešto 🙂

knee socks 2

Materijal: dobijen na poklon (hvala 🙂 ), Four Seasons Gründl Soxs Sockenwolle (75% vuna, 25% najlon), 100gr
a gornji deo, u pletenicama od Troisk Lux (100% vuna) 25gr.
Igle: 2,5mm
Ravelry link

knee socks 3

Osećam da ću u skoroj budućnosti možda morati da uvučem i malo lastiš-konca na vrh… što je ok. Još ih nisam nosila, ali za kratko vreme fotkanja nije mi bilo vruće 🙂 I da, ovo su autoportreti… ili možda autonogeti 😉

11 thoughts on “pletene dokolenice :)

    • O. kaže:

      Videla :). Da znas da je poprilicno dobra fora raditi petu na taj nacin. Pa kad carapa krene da se tanji na tom mestu, lako je zamenis i dobijes ponovo novu (i upotrebljivu) carapu.

      • magrit kaže:

        Dobra ti je ta ideja 🙂
        Mada mislim da mesto cepanja nije u tom delu, nego malo vise …
        Sacuvala sam pola metra prediva, taman mi je toliko ostalo, za eventualna usivanja.

        • O. kaže:

          Meni se uvek cepaju na samoj sredini pete i na vrhu prstiju. Mislim da ce ovo postati i moj omiljeni nacin pletenja pete. Cak ne moras da imas ni istu vunicu za nju 🙂

  1. magrit kaže:

    @Drenka, osuncavanje kod mene ne menja nista, koliko god se suncala 🙂
    @Cekerusa, meni nisu bile teske, ipak je to „glat“ bod, a predivo samo sara, Dodatne zapetljancije su to sto sam pocela od prstiju, a imaju i elemente suzavanja, sirenja i pletenica…

  2. Violeta kaže:

    Jako volim da pletem,baka me je naučila još kad sam bila mala.Na žalost skoro sve sam zaboravila,osim običnog klot,frket,Gde bih mogla da naučim još ponešto,najviše bih volela da mi neko pokaže.npr. kika kako se plete,ili ove prelepe čarapice i sl.
    Imate li nekih ideja?

Ostavite odgovor

