Blogomanija, video predavanja

Live.tv je napravio sjajnu stvar – postavio je na svom sajtu video snimke skoro svih predavanja. Pogledajte ih ukoliko vas blogovanje interesuje i želite da dobijete smernice i ideje. Ja jesam 🙂

Naše predavanje zvalo se „Kako mi pišemo o stvarima koje volimo“ i možete ga pogledati ovde.

mi

Evo i mojih prethodnih postova koje sam napisala na istu temu:
Blogomanija, stigli smo
Blogomanija, nasa prica
Blogomanija, povratak i utisci

Pratite i njihovu FB stranu kako biste bili u toku sa budućim dogadjanjima … šuška se da će na proleće biti „Tvitomanije“… – FB:Blogomanija

Ostavite odgovor

