video 03 – časopisi i pletenje

Ovog puta isprobavam novu tehniku – snimam video, ubrzam ga, a onda naknadno dodam zvuk. I vidim da imam još dosta da učim, zato … dajte mi podrške 😉

Linkovi do projekata pomenutih u videu…

Predivni šal Marin, dizajnerke Ysolde Teague, koji ću sigurno još fotografisati, jer je … prelep 😉

Dečji prsluk, pleten „iz glave“, za akciju za Svratište u Novom Sadu, koju smo propratili na našoj Facebook grupi Zaplet …. pleten od Petek prediva, dobijenog od sponzora „Pozamanterija Naca 021“ iz Novog Sada. Poklonu se ne gleda u zube, pa ću za neki drugi put ostaviti priču o tome koliko je ovakva vrsta akrilika loša… Poslala sam još šal i rukavice, koje sam ranije radila.

Dečje rukavice, takodje „iz glave“… od ostataka prediva, teget i crno, i sivog prediva kao i šal Marin, iz Prediva Alisa.

Muška kapa, po uputstvu … ju, šta mi bi ! Pogrešila sam u videu, uputstvo je od Jareda Flooda !!

19 thoughts on “video 03 – časopisi i pletenje

  1. duca kaže:

    Odlična ideja za video, podseća me na neme filmove ili skečeve iz „Nevena“ 🙂
    Još kad bi moglo crno – belo i neki efekat izgrebanog, starog filma, gde bi ti kraj bio!

  2. AnaJan kaže:

    Super ideja, samo ako mogu da iskritikujem brzinu kojom si pokazivala omiljene stranice iz casopisa – toliko je brzo da gledalac ni ne stigne da vidi sta zapravo pokazujes. Sve ostalo mi je super.
    Bravo za sal, meni se bas bas dopada.

  3. magrit kaže:

    Hvala svima !!! Hvala svima !!!
    Tako sam srecna sto vam se svidja 🙂

    Kritika je uvek dobrodosla, hvala ti AnaJan !
    I ja sam primetila da prosto ne stizem da pricam koliko filmic ide brzo u pojedinim trenucima …. ali bice bolje sledeci put.
    Sa druge strane, ovo nije sponzorisan post, tako da nisam u obavezi da prikazujem detaljno sadrzaj … ali kad bude ….. 🙂 🙂

  4. Kristina kaže:

    Ne mogu, a da ne primetim (budući da sam lično „upletena“ u celu tu priču) da zaista nije lepo „poklonu u zube gledati“ i da ako neko nije zadovoljan predivom koje je znak dobre volje prodavnice koja se dobrovoljno odrekla dela svog profita da bi nama izašla u susret i pomogla deci, onda to nezadovoljstvo nije prikladno povezivati sa imenom dotične prodavnice.

    • Dju kaže:

      Ovo oko prsluka i donatorske vunice je malo nezgodna situacija… Razumem Maju zato sto sam i sama plela u okviru iste akcije od iste donatorske vunice, i zaista, ne mozemo reci da je neko predivo dobro samo zato sto je donirano ako ocigledno nije dobro ni kvalitetno… Ali ipak, dobro je sto je donirano! A i situacija se znatno popravila nakon pranja, moram priznati ;))) Sve u svemu, meni je jako drago sto smo imali donatora, ljudi su verovatno donirali ono sto su mogli i koliko su mogli, bas kao sto i mi pletemo koliko mozemo i od cega mozemo ;))) Pa eto, nadam se da cemo u buducnosti imati vise donatora a samim tim i sarolikije predivo ;)))

Ostavite odgovor

