Blogomanija, stigli smo

Evo nas ponovo na putu! Zapravo, stigli smo – na Staru Planinu, u istoimeni hotel, zavejan snegom. Put je bio maaaalo nezgodan, 7 i više sati …

driving to Stara Planina

A zbog čega smo mi ovde ?
Zbog Blogomanije, regionalne konferencije o blogovima, i to do nedelje veče.

Hotel je lep, nov, a više o sadržajima kada ih obidjem 😉

hotel in snow

U holu hotela postavljeno je mesto za registraciju… kada smo mi stigli vladala je velika gužva, jer smo stigli sa još 4 minibusa, a pristizalo je još ljudi. Ipak, za ubuduće bih svakako predložila dolazak helikopterom…

Blogosfera registracija

Posle večere, odlučili smo da se prošetamo, da uživamo u snegu i hladnom vazduhu. Hulahopke, dva džempera… pa ipak je ovo planina! Pošteno sam se iznenadila kada smo sa zadnje strane hotela ugledali spoljni bazen, koji je em pun, em menja boje, sve u mraku i snegu 😉

night pool

E sad, sigurno se pitate što mene nema na svim tim foto … ali sa mnom je Lensfler, pa pogledajte ovde kako čitam najnoviji broj časopisa Do!ts, i to štampano izdanje (veliko hvala i Lorni koja mi ga je poslala 😉 )

8 thoughts on “Blogomanija, stigli smo

Ostavite odgovor

