plava romantična kapa

Sigurno ste, tražeći ideje za kape po internetu, naišli i na sliku ove kape, sa lepom manekenkom i još lepšim trepavacama. Ali dobro, eto, ako nemam takve trepavice, barem znam takvu kapu da napravim. A devojci za koju sam je pravila stoji još lepše, jer ima plavu kosu 🙂

blue with buttons

Materijal: Troitsk Yarn Countryside (Подмосковная), dve niti, 100gr, igle 4mm
Uputstvo: koliko sam mogla da vidim, ne postoji, te sam je uradila gledajući sliku. Prvo se uradi donji deo kape kao traka, zatim spoji, te se petlje pokupe i napravi „kruna“. I onda najbolji deo: birate dugmiće 😉

(od pre neki dan, pada sneg i na blogu, a ne samo na istoku Srbije 😉 )

7 thoughts on “plava romantična kapa

  1. Tamara kaže:

    Kapa mi se toliko svidjela da sam odmah isla da probam napraviti jednu za sebe. Super jednostavno i super brzo za izraditi i bas efektno izgleda. A tebi ta plava boja jako lijepo stoji

Ostavite odgovor

