još malo radova, i to sivih

Tako mi i treba … kad ne pišem redovno blog, naravno i da zaboravim da pomenem sve radove …
Na Ravelry-ju ste ove radove već mogli da vidite, ali da ih još malo pojasnim i na blogu.

SIVA KAPA SA SOVICAMA
Lensfler je odavno ljubitelj sovica, još pre nego što su postale ultra-popularne. A i kad smo se upoznali mislila sam da je neki ozbiljni, pametan učitelj, baš kao neka sova sa naočarima 🙂
Zato, kad mi je zatražio kapicu, više nego voljno sam prionula na posao … mada ne tako hitro 🙂

one owl

Materijal: Gedifra pamuk, igle 3mm, oko 70gr, Ravelry link
Korišćen motiv kapice Who, ali modifikovano na jednu sovu u pasici, kao i suženo na 4 mesta dvostrukim sužavanjem (i sleva i zdrsna).

SIVE ALPACA RUKAVICE
Pre nekoliko nedelja simpatična devojka koja živi u UK zamolila me je da joj održim par privatnih časova i prenesem svoje znanje o predivima … što je bilo zaista dobro iskustvo. Na kraju mi je dala i dva pre-pre-premekana Rowan Baby Alpaca klupka… pa eto, ime vam govori sve, kao dva oblačica su … kako bih joj isplela jednostavne rukavice „bez prstiju“.

simple ones

Materijal: Rowan Baby Alpaca, igle 3 i 3,5mm, Ravelry link

One thought on “još malo radova, i to sivih

  1. Povratni ping: Owl, owl ♥ |

Ostavite odgovor

