šal zvani Marin

Tematiku putovanja preseći ćemo malo pletenjem … jer ipak je ovo pletački blog ! 🙂

Pre nekog vremena dobila sam nagradu, da izaberem uputstvo sa Ravelry-a !
Nagradu sam dobila od KnitGirlls, na njihovom forumu, i temi Stash Dash – za fotografiju na kojoj pokazujem srce i nosim crvenu beretku. Baš sam bila prijatno iznenadjena !
Ah, slatkih muka, premišljala sam se neko vreme, dvojbila, trojbila… i na kraju odlučila da uzmem uputstvo kroz koje ću naučiti nešto novo. Tako u moje sanduče stiže šal Marin, dizajnerke Ysolde Teague.

marin pocetak

Započela sam ga danas, i lepo napreduje. Koristim Alisa predivo, 80%vuna 20% pamuk, i to u dve niti, koje je lepo mekano-teško.
Završila sam ja još i kapu da ide uz njega, i jedne braon rukavice, ali… znate već, jedno je isplesti, a drugo sve to i fotografisati 🙂

Baš vam je nešto hladnjikavo, i vi biste jedan šal?
Pogledajte moju stranu MagritKnits – jer kad dostigne 400 članova, organizovaću nagradnu igru !
Ili pogledajte moj drugi blog o školi pletenja, čekaju nas nekoliko novih kurseva u novembru, pa dodjite da se družimo i pravimo lepe i tople stvari 😉

7 thoughts on “šal zvani Marin

    • magrit kaže:

      A ja samo da javim da sam pogresila !! I oparala sve, jer nisam mogla da utvrdim u kom sam redu 🙂 Ali ok, nije strasno, nisam daleko odmakla, a kako uvek kazem – super, imam opet da pletem 🙂

      • O. kaže:

        Ajoj, pa zapisuj dokle si stigla. Ja ne bih prezivela bez sveske pune reckica i cudnih zapisa za svaki pojekat koji radim. Pogotovo ako napravim duzu pauzu u pletenju.

  1. Ljubinka kaže:

    Ja izrezujem brojeve iz zidnih kalendara pa na njima pravim male rupice i kako koji red ide tako prvo namičem brojeve na iglu… 🙂

  2. magrit kaže:

    Hm, mislim da se nismo bas shvatili …
    Dok pletem, belezim redove (bilo pisanim, bilo grafickim) sa onim papiricima za poruke, sto se lepe jednim delom (najcesce zute boje 🙂 )

    Ali u ovom slucaju, poparala sam 15ak redova, ali nisam mogla sa sigurnoscu da utvrdim do kog sam reda poparala i gde dolaze markeri.

    No sada je sve ok, i lepo napreduje 🙂
    Igle od 4mm su cudo ! 🙂

  3. Silvija kaže:

    Pozdrav Majo!
    Jako su lijepa ta Alisa prediva. Htjela bi kupiti neka od tih prediva ali ne mogu naći na netu druge podatke o njima osim Facebook stranice. A ja nemam facebook profil 🙂 Trebam njihov broj telefona i adresu… Iz Hrvatske sam… Pomoć 🙂 Hvala! Silvija

Ostavite odgovor

