Ljubljana, prvo veče

Mnogo sam se razmazila na putovanju, em u Termama, em u lepoti Slovenije, em me malo i društvo razmazilo. Počeću sa Ljubljanom, jer mi je sećanje na nju svežije, a i dosta mojih postova o Termama Olimia možete pročitati na njihovom sajtu.

U Ljubljanu smo iz Termi doputovali vozom … u društvu žutih zavesa i dečjih crteža železnice pored vrata. Zatim sa mladim izvidjačima, pa sa sve više i više tinejdžera koji su se spremali za nešto, jer sumnjam da su sve boce bile pune soka od jabuke… jer bila je subota veče, a i nešto se dešava subotom veče, toliko se barem sećam…

Prvi koraci na stanici, pa kroz Ljubljanu, i već me je prolazilo čudno uzbudjenje, da sam napokon u gradu koji sam toliko htela da vidim! I čim smo prešli ulicu, red bicikala za iznajmljivanje, da, u EU ste došli, kao da kažu. Lako smo našli dogovoreni smeštaj, ostavili kofere i izašli napolje, držeci se za ruke, lakog koraka kao da nije veče i pravac centar. Posle 7 dana u prirodi prijalo je videti mnogo ljudi koji idu tamo vamo, čuti muziku uživo na trgu, i to Plečnikovom trgu ! Širi se u krug, a to jasno pokazuju tačkice osvetljenja u podu. Stisak ruke, i idemo dalje, niz Ljubljanicu. Svi kafići, kafei i kafane izneli su stolove, svećice su upaljene, a grad se oslikava u mirnoj reci. Fantastično je kako su prišli reci. Sa rekom su na ti.

Tromostovlje

Šetali smo mnogo, delom uživajući u onome što vidimo, a kasnije tražeći prodavnicu, da kupimo nešto za doručak. I to je bilo jako teško, ne znam šta ti ljudi jedu … Zato smo sutra ujutru otišli na povelike bureke … Ali o tom danu u sledećem postu 🙂

5 thoughts on “Ljubljana, prvo veče

  1. O. kaže:

    Deluje da je Ljubljana lepa, ali ja sam procitala samo ovo: em me malo i drustvo razmazilo, držeci se za ruke, stisak ruke… Divno!

Ostavite odgovor

