Terme Olimia – priroda

Danas, tematski post. Kada kažem Slovenija, na šta prvo pomislite? Ja pomislim odmah na planine, na Alpe i na planinare.

Tako i u okolini Termi Olimia možete prošetati ili provozati biciklo, a mi smo danas iskoristili lep dan za šetnju preko Podčetrteka, kroz šumu, u krug do hotela. Ne baš tako, malo smo se izgubili i produžili šetnju, ali nam nije žao. Dan je bio lep, a priroda još lepša!

Prvu pauzu napravili smo na jednoj klupi, i taman što smo seli, došlo je podne, i zvona na obližnjoj crkvi su se oglasila, a ptice poletele.

crkva

Staze su šljunkovite, uredne i široke, a u skladu sa bogatom tradicijom Slovenaca u planinarenju, sve i propisno obeležene planinarskim simbolima.

Iako staze nisu dugačke, usput se mogu videti razne biljne vrste, a ljubitelji prirode mogu sesti na jedno mesto i uživati satima u ranolikosti flore. Mi smo imali sreće videti i jednu vevericu, a i ona je malo proučavala nas !

drvece 2

drvece 1

pecurka

Već sam pomenula težnju arhitekte da hotel Soteliu ušuška u okolinu, pa je tako i biljni svet našao svoje mesto na krovu objekta. Ovo ne samo da je lepo, već poboljšava izolaciju i trajnost krova.

krov trava

Znate da su pejzaži i biljke moja omiljena tema u fotografisanju, ali ja ne mogu da fotografišem sebe. Zato je tu Lensfler :), kao i da pomogne u fotografisanju kadrova koji su meni promakli.

maja foto

9 thoughts on “Terme Olimia – priroda

  1. Nada kaže:

    Priroda je fenomenalna , mi obozavamo prirodu i zato smo svaki vikend u Kremnima , ali ja nemam toliko talenata kao vi Margit da ovako sve prenesem da i drugi uzivaju . Ja sam uzivala uz jutarnju kaficu gledajuci ove predivne predele koje ste nam preneli.UZIVAJTE !

  2. T-shirt VIZIOshop kaže:

    Fenomenalna priroda… A inace sam zagovornik i ljubitelj ideje o spajanju arhitekture i prirode.. Mastam o tome da jednog dana imam dovoljno novca da sam dizajniram svoju kucu koja bi bila spoj prirode i dela covekovih ruku…

Ostavite odgovor

