narukvice, narukvice …

I sve sam dobila na poklon, i ne znam koja mi je milija !
Zato, idemo hronološki…

Još letos učestvovala sam u SWAPu koji je organizovala Lilla Indigo, ali povuci, potegni, da li je poštarina skupa, kako poslati, čekati nekog da ode i ponese… Ali eto, radost nije smanjena, ona je zadovoljna mojim rukavicama ;), a ja njenim narukvicama – plavom i ciklama.

lilla 1

Kako se leto produžilo, mogla sam da ih nosim i u poslednjih mesec dana. Lagane su, baš kako ja volim, i vedrih boja, kakve još nisam imala, pa idealno popunjavaju moju kolekciju. Hvala, Lilla Indigo 😉

lilla 2

Uvek krativni Žirka i Lepi su mi poklonili narukvicu iz njihove nove kolekcije, sa presvučenim dugmadima, idealnu da se uklopi uz šta kod da nosim !

Zirka i Lepi

U petak sam bila na besplatnoj radionici izrade narukvice, u Udruženju Unikatna Umetnost. Napravila sam i kockicu ! – ali o tom neki drugi put 🙂 Prijatno sam bila iznenadjena i što smo sve mogle istu narukvicu poneti sa sobom !

UUU

Istom prilikom, učlanila sam se u Udruženje, pa od sada neke moje radove možete naći u njihovim prostorijama, u ulici Svetozara Markovića 48.

3 thoughts on “narukvice, narukvice …

Ostavite odgovor

