nove ogrlice

I to četiri !
Bez posebnog razloga za broj, jer… biće ih još !
Na ideju sam došla tako što, kad bih se obukla jednostavno ili sportski, nisam imala nikakav nakit da stavim oko vrata, a baš mi je nedostajao …

Svetlucavo zelena, kao krokodilska…
crocodile necklase

Žuta, kao Sunce, kao limun, kao centar cveta…
lemon necklase

Vesela, šarena, ciklama-oranž-roze, kao borovnice i pomorandže…
orange and magenta necklase

I malo ozbiljnija, sa crno-sivim perlicama…
black with pearls necklase

Ako ih želite, ili imate svoje ideje o bojama, javite mi se na belimeda@gmail.com ….

3 thoughts on “nove ogrlice

  1. O. kaže:

    Nisam veliki fan pletenog nakita ali mi se ova crvena dopada. Mislim da je odlicno sto si koristila vise boja za nju. Interesantnija je i boje joj daju novu dimenziju.

  2. Sara kaže:

    Mislim da si mi upravo dala ideju što da radim sa minijaturnim ostacima štrenica. Meni se isto najviše sviđa ova crvena, no genijalna mi je i ova kombinacija sa perlicama.

Ostavite odgovor

