biciklom u subotu

… od Novog Beograda, do centra grada, gde se održavala Vreva, i u sklopu nje biciklistička vožnja.

Vreva - biciklisticka voznja

Cilj je, kao i u svim sličnim akcijama, skrenuti pažnju na vožnju bicikla kao prevoz i način kretanja, a ne samo kao vid sporta i rekreacije.

Vreva - biciklisticka voznja

Probajte i vi… barem na Novom Beogradu stignem nekad i brze nego kolima, a od GSPa i da ne pričamo.

Vreva - biciklisticka voznja

Ovde vidite mnogo statičnih slika, ali zato kod Lensflera mnogo više dinamičnih 😉
Ali evo i jedne moje, jer sam nosila mali kompakt, pa sam mogla da ga spustim kod petala i usnimim unazad. Nije lose 😉

Vreva - biciklisticka voznja

Na kraju, opet nazad na NGB, uz pogled na zatvaranje festivala i Terazijsku terasu.

Vreva

Jos foto iz vožnje i info o budućim akcijama na FB strani UG Ulice za bicikliste.

3 thoughts on “biciklom u subotu

  1. Nada kaže:

    Majo vi bas radite na propagandi bicikla kao PREVOZNOG SREDSTVA.Kad sve ovo vidim dodje mi da i ja probam , iako nisam vozila bicikl odavno.

Ostavite odgovor

