Bicikliraj Beogradom

Ako ste danas išli automobilom kroz Beograd, možda ste stajali u koloni i malo se nervirali.
Pa neka ste ! 🙂
Da ste bili na biciklu, brze biste stigli.

Delom je to bio i cilj akcije „Bicikliraj Beogradom“ – da promoviše način kretanja koji je brz, zdrav i ne zagadjuje okolinu. Osim ako ne ostavite biciklo u nekom jarku da trune !

Krenulo se iz centra grada oko 11h…. Sjajno je kad imate policijsku pratnju, pa se od centra do OTCa stigne za 15min. Ja sam se tek tu uključila posto 3 nedelje nisam (opravdano) vozila biciklo. Zatim se kolona (već poprilično rastegnuta) uputila preko Mosta na Adi. Vijuuuuu !

me, bike, Ada Bridge

Tu da istaknem i malu kritiku – ipak je trebalo grupe podeliti po godinama, ili barem ograničiti učešće. Svaka čast svoj deci koja su bila i terala uz most! Ipak, neko je jurio napred i kolona se razvukla i nepotrebno napravila kolone automobila u okolnim ulicama.

Brzo smo stigli i do cilja – Topčiderskog parka.

Bicikliraj Beogradom

Bilo je mnoštvo ljudi, svih doba i stilova.

Bicikliraj Beogradom

Na startu su se delili i vaučeri, a na cilju dobijale majice …. ja sam moju dobila na poklon 🙂

Bicikliraj Beogradom

Malo smo odmorili u parku, uživali u zelenilu i priči sa ostalima.

Bicikliraj Beogradom

Malo i fotografisali …

Bicikliraj Beogradom

A sigurno ste primetili na prvoj foto, i pitali se jesu li to zaista heklani cvetići, specijalno pravljeni za ovu priliku, u tonu bicikla ….

my new crochet flowers

10 thoughts on “Bicikliraj Beogradom

  1. Aleksandra kaže:

    Obozavam bicikl! Nemam auto a nemam ni dozvolu.:) Peske ili biciklom…Nervira me kada neko ima pet- deset minuta hoda do npr. prodavnice, a ipak sedne u auto…

    A cvetici su dobra fora.:)

  2. Naky kaže:

    Što dobra akcija!
    Kod nas i nema staza za bicikliste, tek su skoro jednu prisredili, do banje, a opet nije skroz do banje… A i ja sam za to da se vrte pedale ili pešaka, kolima baš retko idem…

  3. visnja kaže:

    Men i se cini da je bilo malo hladnjikavo za “bicikliranje“.Nazalost u Beogradu nije bas prakticno a ni bezbedno voziti bicikl.Rekreativno da,ali ucestvovati u saobracaju,veoma rizicno.
    Nije Beograd Novi Sad pa da samo teras po ravnom.Treba imati kondiciju! 🙂

Ostavite odgovor

