Periskop

Evo još malo o fotografiji !
Možda ste već čuli za Periskop, dvonedeljno dešavanje u klubu Podmornica ? Posle letnje pauze, ponovo su aktivni, okupljajući fotografe svih profila, i podstičući ih da dele svoje fotografije i iskustva. Michael i Mike su glavni ljudi … što je lepo, ali … zar za sve treba stranci da nas organizuju?

Ipak, neizmerno mi je drago što sam sinoć bila deo toga ! Pošto je ovo moje prvo javno pokazivanje fotografija, drmala me je trema ;), ali me je brzo prošla jer je atmosfera bila prijatna i opuštena.

Prvo smo morali prebaciti foto na laptop …

periskop 1

A onda smo sišli u podrum… projektor je upaljen i mikrofon uzet u ruke …

periskop 3

Na kraju, svakog od učesnika fotografišu dok se boje i ime prelivaju preko lica i majice… Pored mene, učestvovalo je još šestoro ljudi, a i vi se možete prijaviti.

periskop 2
(ovog izraza usana pokušavam da se otarasim već godinama… ali ne uspevam. Kad me sledeći put vidite sa njim, dajte, recite mi 🙂 )

Pogledajte njihovu Facebook stranicu, pratite program, pa navratite u Čavketov prolaz ponekad. Ipak je drugačije kada vam fotograf objasni fotografiju, od onog kad je nemo gledate u galeriji. Dodatno, čućete jako različita stanovišta i poglede na motive i fotografiju uopšte … što je svakako sjajno 😉

4 thoughts on “Periskop

  1. magrit kaže:

    Hvala svima !
    Hvala i onima koji su mi usmeno dali podrsku i pohvale 🙂
    Zato…. nastavljam i dalje da radim, pa se nadam jos jednoj prezentaciji.
    A onda cemo videti da uradimo i neki video.

Ostavite odgovor

