pletenje u julu

Završeno – Springtime in Philadelphia – beretka po dizajnu Kate Gagnon Osborn, po besplatnom upustvu.
Materijal: predivo-većinski vuna, bojeno kod kuće, bojama za jelo.
Igle: Addi :), 2,5mm.

springtime beret

Završeno – Who beretka, dizajnera Sare Amoroso, po besplatnom uputstvu.
Materijal: predivo-većinski vuna, bojeno kod kuće, bojama za jelo.
Igle: Addi :), 2,5mm.

owls hat

Završeno – Cubical, okovratnik po mom dizajnu, sa tri kvadrata 😉
Ostatak od Boneyard sala, koji sam poparala i ponovo isplela, jer sam uspela da ga probušim na par mesta …
Igle: opet te Addi :), 5mm

cubics

U izradi – džemper inspirisan naslovnom stranom Creative Knitting.
Materijal: Jelka, 28% vuna, 72 % akrilik.
Igle: kombinacija Addi i Prym, 2,5mm

zuti poc

U izradi – prva ćebovana torba…eksperiment.
Stavljena u mašinu, čeka se jeftina struja da opere na 50stepeni C.
Dimenzije pre pranja – 50x60cm.
Materijal: Alempijević bojena prirodna vuna.
Igle: plastične, 10mm.

torba

Slike na modelu, meni, ili u drugačijem okruženju sačekaće bolje raspoloženje, manje glavobolje i pristojnije temperature.

13 thoughts on “pletenje u julu

  1. Lorna kaže:

    To da si vrijedna – znamo, a i da voliš poparati i ponovo isplesti…. a i da ispleteno ovako dobro izgleda! Pa ja svejedno uvijek s oduševljenjem dođem vidjeti i pročitati što je nova 🙂

    • magrit kaže:

      Ni ja nisam ranije volela tanke igle, ali sad su me nesto uhvatile 🙂
      Nije tesko kad je ovako vuneno predivo… da je pamuk, i ja bih se namucila 🙂

  2. Tamara kaže:

    Jako volim doci na tvoj blog i pogledati sta si novo radila. Pletes divne stvari. Svojim radovima inspirisala si i mene da ponovo pocnem plesti iako nisam dugo godina uzimala igle u ruke. Iznova otkrivam koliko zbilja uzivam u pletenju i koliko me ono opusta. Ova beretka mi se toliko svidja da sam, cim sam ju vidjela, isla prekopati po svojim skromnim zalihama vunice da vidim od cega bih ju mogla isplesti za sebe.

    • magrit kaže:

      Ah, cini ti se 🙂 – ni ja ne pletem non-stop, cak me uhvati nekoliko dana da ne mogu ni petlju da mrdnem…. Torba je oprana i ucebana lepo, uskoro slike 🙂

  3. Nada kaže:

    Majo sve je super , moj favorit je WHO BERETKA , a dala si mi ideju za okovratnik , njega cu da ispletem kao komplet za onu belu kapu koju sam pocela na kursu

Ostavite odgovor

