priča o iglama

Često je pitanje – Koje su najbolje igle za pletenje ?
To zavisi od vašeg ličnog senzibiliteta, ali i koliko ste spremni da uložite novca.
Ali razmislite, ovde važi pravilo kao i u svemu … da li ste dovoljno bogati da kupujete jeftino … da li dati malo novca za igle koje se gule, imaju debeo najlon ili se krive, ili nešto više za pravo zadovoljstvo uz svaku petlju (a da u ovoj izjavi ne preterujem).

Za mene, najbolje što sam do sada probala su Addi igle. I to one „brze“, sjajne površine i fantastičnog najlona izmedju koji se uvek ispravi kada ga izvadite iz kutije ili kesice. Pravi „luksuz za ruke“. Prvi put sam ih probala zahvaljujući poklonu od Vergissmeinnicht, ali sam se ubrzo sa lakoćom odlučila da ih i sama kupim. Najbliže i najjednostavnije za nas koji živimo u Srbiji je da ih naručimo od ljubaznih zastupnika BarkaVune u Malom Idjošu. Možete im pisati na barkavuna[at]gmail[dot]com, a ponudu igala pogledajte na zvaničnom sajtu Barka Vune.

Sve ovo pričam zato što sam prijatno iznenadjena kako su zastupnici odgovorili na moj mali prigovor. Naime, pre nekoliko meseci naručila sam i dobila igle na čijoj ambalaži piše da su 3mm… I nisam primetila dok Lorna nije došla čak iz Zagreba da primeti da one nisu baš 3mm, već 2.5mm, sto je pokazao i Škrinjin merač igala ;). Napisala sam e-mail, dobila lepo izvinjenje i pojašnjenje, i obećanje da će mi poslati baš 3mm. Medjutim, kako sam morala da čekam 40ak dana na njih, poslali su mi kao dodatno izvinjenje još jedne od 3mm, ali 40cm dužine ! 😉
Zaista lepo i pažljivo, zar ne ?

addi

9 thoughts on “priča o iglama

  1. drenka kaže:

    ja obozavam ove addi! fantasticne su! prije sma mislila da ja ne mogu nauciti da pletem, ali akd sam probala ove, rekla sma da nije do mene, nego do igle

  2. Aleksandra kaže:

    Hoces podeliti sa nama koliko kosta to zadovoljstvo? U svakom poslu dobar alat puno znaci. Ja imam neke kruzne igle (koje sam dobila) , ciji se najlon toliko naborao da nema sanse da se ispravi:)

  3. Andjela kaže:

    Svaka cast ljudima iz Barke na pazljivosti 🙂
    Je l salju postexpressom? Kakva je vunica koju nude, jesi li je probala?

  4. Milana kaže:

    I mene zanimaju odgovori na pitanja iz prethodnih komentara. Baš tražim kružne igle kojima mogu da radim kape, kod nas nisam našla kraće od 80cm, i to uvrnute do besvesti. Obzirom da tek učim ovo mi je baš problem.

  5. O. kaže:

    Sve pohvale za Barku. I ja sam dobila Addi igle ali od dragog. I uzivam u svakoj petlji. Ove nase im se ne mogu ni pribliziti. A ako uzmete komplet kod kojih se kablovi skidaju dobijete veliki broj igala u malom pakovanju. I jos sto me posebno odusevljava, kad moram da ostavim neki deo rada na iglama, samo skinem metalni deo igala sa kablova, rad ostavim na kablu, a metalni deo igala stavim na novi kabl i nastavim da pletem. Nema vise prebacivanja po nekoliko desetina ili cak i stotinu petlji na pomocnu iglu!

    @aleksandra i @andjela: sve su vam cene kod njih na sajtu u forintama pa cete lako prebaciti u eure. Malko je skuplje od te cene koju dobijete ( verovatno zbog postarine i carine). Vunica je divna, ali boje znaju da budu malo drugacije nijanse nego one koje vidis preko monitora.

  6. Nada kaže:

    Majo potpunoste u pravu , lepo kaze ona nasa stara , ako ne znas sta je dobro , pitaj sta je skupo. Tekst je veoma dobar za nas pocetnike , koliko danas cu da iskoristim uputstva i narucim nesto dobro za sebe.

  7. magrit kaže:

    Drago mi je da ima puno onih koji su tu da potvrde kvalitet ovih igli 🙂 Kako je O. rekla, cene su izlozene na sajtu, u forintama. Sada skoro svaki internet pregledac ima opciju prevoda sajta na srpski jezik. Iskoristite to 🙂
    Za detalje se ipak raspitajte na e-mail – jer ce vam ljubazne devojke reci tacnu cenu, i dogovoriti se sa vama oko postarine. Meni su do sada slali Post-Expressom.

    Vunica je isto sjajna, mekana, lepo se plete … samo ipak obratite paznju na prikazanu boju na sajtu – necete dobiti bas istu istu :(. Do sada sam uradila samo jednu kapu i pocela jedan sal.
    https://magrit.wordpress.com/2011/07/12/razno/
    https://magrit.wordpress.com/2011/07/26/latest/
    https://magrit.wordpress.com/2012/02/01/dragonfly-and-cubics/

Ostavite odgovor

