pokloni :)

Sad kad sam ih ovako skupila na gomilu, stvarno sjajno izgledaju !
Hvala Lavidaloci, Lorni i Vergissmeinnicht na prelepim poklonima, koje sam dobila u poslednje vreme!
I hvala IndigoDot na nagradnoj igri 🙂

pok

Od Lavidaloce:
karmin L’oreal, koji mi odlično stoji 😉
maskara 1000kalorija … inače ne podnosim većinu reklama, kao ni za ovu maskaru … ali kad sam je probala, uverila sam se da je zaista dobra!
mindjuše – sovice, za koje mi je mladji bratanac naredio da ih stalno nosim 🙂

Od Lorne:
predivan rad – 3 nivoa prelaska pčelice sa crteža do čipke … koji pokazuju da je autor odličan u koje god polje da je baciš ! 🙂
5 klupaka Majšperkovog novog prediva Silvija – 70%vuna, 30%svila. Već znam šta ću da pletem od svetlije 🙂
Heklicu za tunizijsko heklanje – koju sam isprobala, i odlučila da je bod odličan za tašnu…

Od Vergissmeinnicht:
2 klupka australijskog prediva Zealana Heron, jako čudnog sastava – 80% merino, 20% oposum !
navoj japanskog prediva ITO – Kinu, 100% svila !
2 klupka Four Seasons Gründl Soxs prediva za čarape
kluko Zwerger Garn Opal Schafpate prediva za čarape, nešto normalnijeg sastava… 🙂
Bilo je tu i nekih slatkih stvari, ali … 🙂
pletački miš – kojeg nisam ispuštala iz ruku 3 dana ! 🙂
kablovi za sjajne Addi click igle … medju kojima Addi SOS, sa rupicom za provlačenje „spasonosnih niti“… sa kojima više nemam izgovora protiv pletenja čipke …

Od IndigoDot, putem nagradne igre koju je organizovala Škrinja:
drvena dugmad i markeri – oboje pravi IdigoDot.
Tako sam i ja mogla da se uverim u ove čuvene markere, koji su zaista sjajni !

Kad bolje razmislim, bilo je i drugih poklona … foto radionica …
Znala sam da sam dobra… ali toliko dobra ?
🙂

Ali, imam i ja vama nešto da poklonim – nedavno sam u moju Ravelry prodavnicu dodala 2 besplatna tutorijala koji su objavljeni u online magazinu Do!ts – te ih sada možete imati u posebnom PDF formatu.

8 thoughts on “pokloni :)

  1. Andjela kaže:

    Wow, impresivna gomila 🙂 Bas lepo sto si odlucila da okacis patterne na Ravelry, dosta znaci kada imas pdf pa mozes lepo da odstampas. Ja sam totalni amater, kad god strikam/heklam, treba mi papiric ispod nosa 😀

  2. trbici4 kaže:

    Necu da se ponavljam, jer sve sto su druge napisale mislim i ja:)…Nego,
    mene zanima za sta se koristi pletacki mis?:)

    • magrit kaže:

      Mis ne jede prediva, nego ih reciklira 🙂
      Pravi „pertle“ – mozes videti na slici da iz njega izlazi jedna sarena – mogu se koristiti za bretele majica, usivanje u savove ili …. pa videcete u jednom od sledecih postova 🙂

Ostavite odgovor

