Gemini majica

Gotova ! I jako sam zadovoljna !

Gemini 5

Ovog puta biće nešto više slika… a zašto da ne, kada smo se bas bili uputili na foto skup na savskom keju 🙂

Gemini 1

Koja vam je najlepša?
Fotografija, naravno 🙂 Meni je baš draga ova koja prikazuje detalj, nekako mi liči na Interweave i slične naslovne strane…

Gemin i 4

Od ostataka pamuka napravila sam i par „pertlica“ – i jednu umotala kao narukvicu. Sad ih lako pravim, pošto sam od vergissmeinnicht dobila preko potrebnog „miša“ 🙂

Gemini 3

Materija: pamuk od poparanog prsluka, Dalmatinska Sinj, 290gr, igle 3mm
Uputstvo: Gemini, dizajnerke Jane Richmond, besplatna mustra objavljena u online magazinu Knitty
Modifikacija: čipkasti gornji deo sam plela i na prednjoj i zadnjoj strani (u originalu je samo na jednoj strani, što omogućava da je nosite prema raspoloženju ovako ili onako … po čemu je i dobila ime). Promenila sam i broj početnih petlji … Uputstvu mogu da zamerim to što je za sve veličine dato da se nanižu 34 petlje za ruke, sto je poprilično neproporcionalno.

Gemini 2

12 thoughts on “Gemini majica

  1. magrit kaže:

    Hvala svima 🙂
    I meni se svidja :), a prijatna je jako za nosenje.
    Drenka, to je pletenica od ostataka onih decjih straftastih dzempera 🙂 – sjajno sto si primetila 🙂

Ostavite odgovor

