ciklama i leto

Vruće je …. ali je uveče lepo za šetnju, kad odu dnevne obaveze i malo padne temperatura.

Pre neki dan završila sam Sundae Camisole, iz knjige Yahaire Ferreire „Sensual Knits“, a po dizajnu Patrizie Steadman. Modifikovala sam malo, naravno … izbacila sam pojasni ukras, i donji deo uradila drugačije. Naime, isprobala sam započinjanje heklanjem lančića, koji, kada se izvuče, ostavlja „žive petlje“ te je moguće plesti u drugom smeru.

Sundae Camisole

Na netu sam se požalila kako je St. George Golf pamuk loš … naime, kad sam oprala ovaj top, na sred srede se pojavio red nabreklih petlji, koje su me šokirale posle toliko rada… Ipak, kad se majica osušila, ova nepravilnost se smanjila, a i dodala sam truda, pa malo okrenula petlje i … pa sad se i ne vidi, zar ne ?

Pošto je ovo prva majica koju imam ovog tipa, ujedno je i probna. Da vidimo koliko je prijatna na vrućini (za večernju šetnju sasvim odgovarajuća, utvrdjeno). Bilo mi je potrebno 190 gr pamuka … A i sledeću koju budem radila, počeću odozgo – mislim da će tako biti bolja, simetričnija … Da, na ledjima ima 4 dugmeta, ali nešto nije baš išlo kako treba, jer nisu baš na sredini … Sve u svemu, dobro je uraditi probni model 😉 Sledeća će verovatno biti od kajsija-pink pamuka Helena.

11 thoughts on “ciklama i leto

  1. O. kaže:

    Na prvi pogled nisam videla gde je sporan red. Posto si napisala gde se nalazi, uvecala sam sliku i cini mi se da vidim malo zadebljanje na levoj strani i u sredini. Ipak mislim da je to jedva primetno. Boja je divna!

  2. jacekica kaže:

    meni je predivna i boja i model, ali ako se ponasa kako pises onda treba izbjegavati taj pamuk, nakon toliko truda nije lako uociti nesto sto ti se ne dopada pa moras popravljati.
    Ali ja to ne vidim i meni je savrseno!

  3. magrit kaže:

    Hvala svima, drago mi je da vam se svidja, iako je probna 🙂
    Psycho Cat, nije ti losa ideja … imam jednu obozavanu dugu leprsavu suknju, ona je sledeca u kombinaciji, obecavam 🙂

Ostavite odgovor

