posete

Pre neki dan sam, moram priznati sa dozom postidjenosti, bila prvi put u Topčiderskom parku… Jesam prošla pored njega mnogo puta, bila na Košutnjaku … ali nikad nisam prošetala parkom. Kako mi je na putu do škole, obaveze su bile završene pre, a vreme bilo prelepo, momenat je bio pravi !

Topcider

Pogledajte samo tu hladovinu !
Tu je i kamen koji je Knez koristio da se lakše uspne na konja.
Koji Knez ? Pa, ne znam kako da turisti saznaju više o tome, kad je Konak zatvoren …

No, ono što me je stvarno oduševilo je platan koji je verovatno najšire drvo koje sam videla! Toliko široko da ga podupiru čelišne grede i stubovi… Starost mu se ne zna, ali je bio tu, kažu, kada je park i napravljen…

Topcider

Eto, sad imam još nešto pokazati ljudima koji dodju u Beograd.
A bili su 🙂 – Fridica početkom maja, kada je bilo toplije nego dana, praznična atmosfera … o čemu je i pisala 😉
Pre 10ak dana bila je i Lorna ! 😉 napokon. To je već specijalna poseta. Čini se kao san.
Pokazujući im grad, i ja sam ga videla nekako drugačije, lepše …
Još sad kad počinje da se ukrašava, sredjuje …

U sledećem postu: o obeležavanju Svetskog dana pletenja u javnosti u Beogradu ! 😉

3 thoughts on “posete

  1. Nada kaže:

    Majo mogu samo da kazem svaka cast. Ucinili ste vise za promociju naseg grada od onih koji su za to zaduzeni . Fantasticne slike a tek komentari gosci. SVAKA CAST

Ostavite odgovor

