Romandin šal

Danas, kada ceo dan pada kiša, i temperatura napolju je oko 9 stepeni C…. dva dana pre čine se kao san – sunčani, sa 29 stepeni C.

Romanda's shawl

A i žuti pamučni šal sam završila ! Od Baumwolle Cable pamuka, pleteno na iglama 3mm.

Romanda's shawl

Mustru ću uskoro objaviti u PDF formatu, na srpskom i engleskom jeziku, i postaviti ovde i na Ravelry-ju. Na ovo sam se odlučila nakon što sam bila inspirisana Share Konferencijom, videvši ljude kako nesebično dele svoje ideje.

Romanda's shawl

Ovom šalu ime sam dala po liku Romandi Kasin, iz knjiga „Točak vremena“. Tražila sam lik koji pripada Žutom Ađahu, čiji su pripadnici posvećeni lečenju. Romanda je bila First Weaver, i prva koja je posumnjala da se u drugoj Aes Sedai krije zloća … Serijal o kome je reč sam odustala da čitam posle 4. knjige, shvativši da ih je 12+2… Početna ideja bila je sjajna, ali zaista imam i neka pametnija posla 😉

7 thoughts on “Romandin šal

  1. Jasminka kaže:

    šal mi je tako jako lijep da ću odmah i sebi napraviti jedan – čim se mustra pojavi he he he
    Jest, jako je velikodušno kad se dijele mustre, meni se nekad neka dopadne i onda vidim da se plaća, mada sam za jednu kapu tako uzela/kupila i prezadovoljna sam. Dosta je riskantno jer nekad su mustre nemušto napisane – barem kolko vidim komentare i nikad ne znaš kakve si sreće.
    A sad me zaintrigirao i lik iz knjige – jest ih puno (14 svezaka…) ali zvuči zanimljivo, makar za prvu knjigu da shvatim ime do kraja.

  2. Lorna kaže:

    Mene su uvijek učili da dijelim… pelcere biljaka, recepte kolača, upute za mustre. Nema u tome ništa loše…. biljke mi nikad nisu uspijevale tako dobro kao u vrijeme najžešćeg dijeljenja, a i kolače rijetko tko na kraju napravi jer se prestraše složenosti recepta. U svemu prste ima materijalistički stav da se sve treba naplatiti, a to da sam već nekoliko puta sama izradila nešto „iz glave“ i naknadno našla na nekoliko mjesta istu ili sličnu stvar – da ne pričam. Tema je to za cijeli planak.
    To, da ćeš ti svoju uputu za ovaj šal nesebično podijeliti, ni najmanje me ne čudi!!!
    Štraftasti džemperi su pravi pogodak i jedva čakam vidjeti ih u živo ;))

Ostavite odgovor

