šarene narukvice

Bilo je to davno, a opet kao juče, kad sam kao mladi tinejdžer sedela sa društvom na plaži… bezuspešno su pokušavali da me nauče da pravim ove narukvice. A onda, tokom te noći, sanjala sam kako ih radim. Ujutru, prvo što sam dohvatila bila je nit i … odmah sam znala kako se rade 😉

cotton bracelet

Kao materijal sada koristim pamuk St. George Catania Color, mada se obično za njih koriste konci za goblene. Pažljivo birajte pamuk, jer je trenje dosta jako.
Praveći ih, u sećanje mi se vratilo toliko toga, da nismo imali ni fiksni telefon, nego smo išli u poštu 2km dalje… babini heklani jastuci, žute zavese i mistična tamna šuma iza kuće …

8 thoughts on “šarene narukvice

Ostavite odgovor

