lepe stvari

Danas me je obradovao jedan lepi, prijatan, sjajno upakovan paketić !
Od Isidore, koju sam imala zadovoljstvo upoznati pre neku nedelju 🙂

isi

Lepo je što imamo e-mail, i čujemo se sa dragim ljudima tako brzo… ali ima nešto posebno u očekivanju poštara i otpakivanju. Još je ovaj paketić bio upakovan u više manjih, pa je bio posebna slast 😉

Verovatno ste videli na FBu, časopis Lisa objavio je mini-članak o mojim BusPlus futrolama :). Za razliku od isvesne novine, oni su lepo i ljubazno zamolili za foto i propisno me potpisali. Pravo zadovoljstvo od saradnje!

lisa

A dobila sam i narukvicu za ShareConference :)… otvorena i BINA…. Mikser svakog dana pravi nešto novo … Pa, biće ovo zanimljivo proleće, bez obzira na kišu 🙂

One thought on “lepe stvari

Ostavite odgovor

