dečje stvari i akcije

Vreme se prolepšalo i otoplilo, pa je došao red na pamuk. Oduševljena sam ovim pamukom koji može da se plete na iglama od 4mm – udobno je, brzo ide i petlje su poprilično jednake. Biće to dva prolećno-jesenja džempera za bratance, u štraftama.

2 majice

Druge dečje stvari su poklon iznenadjenje, te ću staviti samo malu oranž naznaku …

oranz

U toj tematici, pokrenuli smo i akciju, za sada za decu u Institutu za majku i dete. Plan je da svaka od nas isplete po jednu, dve, tri … stvari koju bi poklonili svi zajedno. Rok je 20. maj 2012. a druge detalje pogledajte ili na Ravelry temi, ili na GrupiZaplet na Facebooku.

8 thoughts on “dečje stvari i akcije

  1. Lorna kaže:

    Krasni puloverčići, ali uz pruge mene uvijek oduševi ranglan-rukav 😉
    Ja znam što je narančasto, ma van nesmin reć!
    Akcija je za svaku pohvalu!

  2. Jacekica kaže:

    sviđaju mi se i boje i pruge i rukavi, ja tolko volim ove stvari koje se štrikaju odozgo pa je sve kako treba, nema brige da li ćeš mora tparat rukav jer si nešto pofušao…..
    A lorna nam vadi mast – za naračasto heheheheh

Ostavite odgovor

