velika bicikl tura

… ali gradska 🙂

Na Adi je još mirno, bez kupalačke vriske. Ali ima malo laveža.

quiet at the lake

Pauza za sladoled …

ice cream break

Pa nazad, ponovo preko Mosta na Adi, uzivajući u pogledu na isti i njegov odraz u vodi.

Ada Bridge

Ima još puno posla da se uradi, ali dvoje biciklista na stazi mogu sasvim fino da se mimoidju.

pedestrians and bikers, here

Izgleda da prave još jedan bicikl-lift ?

bike elevator ?

Pogleda na „staro“ kroz „novo“

old and new

I onda kući, baš smo ogladneli posle 3 sata .. a od dana je još mnogo ostalo ! Dobro je ovo pomeranje sata 🙂

5 thoughts on “velika bicikl tura

  1. ljubica kaže:

    Draga Margit , sve je to tako divno ali mi ipak nedostaje malo vise strikanja , ja bih kako tako da mi na srpskom posaljete neko upustvo kako isplesti musku majicu < dzemper ili dzemperic mali ponco za moju unukucu , ja u setnju nemam gde , mogu samo da gledam kako drugi setaju , pa zasto ja nemogu da radim ono sto volim , a treba mi samo neka vasa upustva , onako kako Vi pletete, a vec dugo tako to radite,sto bi se reklo opisite mi svojim recima,npr: za rukav muske majice treba toliko i toliko petlji ako je vel 52 pa kako prosirivati kao napraviti kuglu rukava ,za mali ponco isto tako ali ja vidim vi dajete uoustva aona opet na engleskom . Sto se tice Vasih slika predivne su vidim da u svemu uzivate .
    Moj sin toliko uziva da slika tko da ja volim i cenim sve to kad se radi sljubavlju, pa , dajte i meni pomozite al stvarno ako mozete preporucite mi bar knjigu ili casopis gde ima samo pletenje , ne mustre vec nacin izrade nekog pletenog komada mustri ima u praktiki . Srdacan pozdrav LJubica

    • magrit kaže:

      Draga Ljubice,

      hvala vam na pohvalama na moje radove, i drago mi je da pratite moj blog.

      Rado bih vam pomogla, medjutim, to nije tako lako. Ne mogu vam reci koliko petlji da zavrsite sa strane, jer ne znam ni na kojim iglama pletete, niti kojim predivom.

      Ipak, neko opste uputstvo je moguce – saljem vam sliku sa objasnjenjem.

      Knjiga i casopisa kod nas ima jako malo, uglavnom su sve na engelskom jeziku. Mislim da je ovo zbog toga sto smo mi godinama unazad pletenje i tkanje shvatali kao usmenu umetnost koju smo prenosili sa „vidis evo ovako se radi“.

      Mozda da potrazite knjige „Rucni radovi“ – u njima osim pletenja ima i mnogih drugih radova. Evo jos nekih knjiga: http://www.kupindo.com/pretraga.php?Pretraga=pletenje&Grupa=1

  2. Jacekica kaže:

    koliko slika s izleta/šetnje – a od svega meni zapne za oko pas koji se kupa ha ha ha kad sam luda za psima.
    Svaki slobodni trenutak negdje proveden i uslikan – odmor za oči i dušu, ne samo tvoju nego i našu, barem moju…

Ostavite odgovor

