pokloni :)

… i to neočekivani, zato i još lepši !

Sećate se da je Incoknito trazila jednu knjigicu… pa sam uspela da je nadjem ovde, i poslala joj… A ona mi je uzvratila, višestruko, divnom knjigom „My grandmother’s knitting

pokl 2

Hvala ti, Incoknito, i ovim putem – uživam u knjizi, divna je! Polovina su priče dizajnera, o njihovim učiteljima, porodici i prvim iskustvima sa pletenjem. A druga polovina su re-mustre i one inspirisane tim vremenima.

Drugi poklon stigao je danas – posredstvom nagradne igre na blogu Everything is in details, koji ima i svoj pletačko-heklerajski deo na Klotfrket

pokl 1

Veš je veličine 38, pa sam se malo pokolebala kad sam ga otvorila … ali, kako sam u poslednjih 8 meseci smršala nekih 6kg, uspela sam da uskočim 😉 Proleće, eto me 🙂

4 thoughts on “pokloni :)

Ostavite odgovor

