Dragonfly and Cubics

… nisu srca dva 🙂
Već moj novi projekat, u kome se još dvoumim …

Dragonfly predivo iz Barke, merino ….. jako tanko, 1400m-100gr. Stalno se čudim kako su uspeli da ga ispredu tako tanko i mekano, a da se ne kida ! Počela sam ga plesti na iglama 3mm, glat bod … ali mi se nije dopalo.

Nedavno sam dobila i neobične KnitPro Cubics igle – kvadratnog preseka ! – 3,5mm – neobične, udobne, ali primetno sporije zbog drvenog materijala. Probala na njima da radim 1+1 mustru …. I ide ok … Sporo, ali ide 🙂

start with cubics

Koliko će mi vremena trebati za ovo, pored ostalih projekata, ne umem ni da procenim. Ali pošto je dosta tanko i mekano, mislim da će moći da se nosi u kom god godišnjem dobu ga završila 😉

6 thoughts on “Dragonfly and Cubics

  1. meggy kaže:

    jako mi se svidja fotografija-igle, vunica, boja vunice (moja omiljena), pa jos i senka od februarskog sunca…pa ko posle ovoga ne bi pozelo da uzme da plete 🙂

Ostavite odgovor

