Melisandrine rukavice

… iako mi ovaj književni lik baš i nije simpatičan, odmah sam na nju pomislila kad sam završila rukavice, pa neka i nose njeno ime ! Još i ako umesto lista vidite plamen sveće …

Melisandre's hands

Predivo sam kupila pre … 4 godine !
Tada sam isplela jednu rukavicu, a pomenula sam je u blog postu ovde… Pošto je bila malo uzana, ostavljena je po strani, onda poparana … i pomalo zaboravljena. A onda, kako sam nedavno otkrila svoju novu omiljenu boju…

Melisandre's hands

Materijal: Filtes King, Tommy, oko 80gr, igle 3mm
Mustra: inspirisana Goya rukavicama
Ravelry veza

9 thoughts on “Melisandrine rukavice

Ostavite odgovor

