januarsko pletenje

Novogodišnje odluke?
Možda ne kupovati nova prediva ove godine ?
Ili završiti sve projekte koje sam započela ?

Ova druga odluka čini mi se boljom, i produktivnijom. Započeti projekti počeli su da se gomilaju, od onih kojima treba još samo par sati rada, do onih „ma samo da probam kako izlazi…“

Prvo, nešto završeno… Kapa, jednostavna mustra, 1pravo, 1krivo…. od ostataka. Materijal je mekan, te je bio prijatan i za pletenje, a biće i za nošenje – ovo je sad čini mi se jedina kapa koju imam da prijanja uz glavu 🙂
Jedan od materijala je i onaj od kog sam pravila ljubičasti okovratnik, te će se ovo dvoje lepo slagati. Više volim kada se kapa.šal.rukavice slažu po zajedničkom elementu, nego kada su od potpuno istog materijala.

violet stripes hat

Kapu sam plela na iglama 4mm, a onda sam negde pri sredini ljubičaste prebacila na igle 3,5mm, a posle 5 redova na igle 3mm… tek onda sam suzila kapu, u nekoliko redova….

Ono što ću završiti danas su crne rukavice za prijatelja 🙂
Radjene od Troistk Moskvičke, na iglama 2,5mm.
Mustra na spoljnoj strani dlana: 2 reda isto (1pravo,1krivo), a 3. red sve krivo….
Zadovoljna sam kako ispadaju, petlje izlaze vrlo uredno, a i rukavice će biti tanke i mekane.

crne

Od vunice koju sam farbala sam MORALA nešto i da probam 🙂 – od ljubičasto-plave sam započela jednu beretku… Fino ide, prijatno je za pletenje, a igle 3mm su sasvim prihvatljivo rešenje.
violet

Uskoro izlazi drugi broj časopisa DO!TS, te pripremam tutorijal … nešto slatko i crveno 🙂
new project for Dots magazine

9 thoughts on “januarsko pletenje

  1. otkacena kaže:

    Ja sam fan pruga, tako da mi se i ova prugasta kapica baš sviđa. Kao i sve ostalo, ali pošto sam nestrpljiva po prirodi, kopka me sledeći tutorijal koji ćeš napraviti za Do!ts. 🙂

  2. Jacekica kaže:

    super mi je kapa, violim pruge, volim da je šareno, ako je jednobojno onda mora biti neka interesantnija mustra…… Kapa izgleda baš meko i ugodno za nošenje.

  3. Povratni ping: novi Do!ts « Magrit

Ostavite odgovor

