još prediva !

Neki ljudi su mi otvoreno rekli da me ponekad vide kao malu, krznenu i brzu životinjicu… Kad pogledam koliko sam već prediva skupila, vidi se da su u pravu 🙂

Evo šta mi je stiglo iz Barke, u zamenu za DVD ….

Barka Szitakötő

Barka Szitakötő – ili kako bi u prevodu bilo „Vilin konjic“ i to boja „Lazac“. Super tanka, 1300m/100gr !

Prva narudžbina iz „Gaga i sinovi

Gedifra Extra Soft Merino

Gedifra Extra Soft Merino Fino, 150m/50gr…. vala je fino 🙂
Cena 150din po klupku… 4komada, 600din …. Medjutim, postarina preko Dexpress-a koštala me je uzasnih 315din. – zato pazite ako dogovarate kupovinu.

Danas sam malo i farbala …. ali predivo se još suši, pa ću o tome pisati večeras ili sutra… Samo da kažem da već sad asocira na bombone 🙂

5 thoughts on “još prediva !

  1. O. kaže:

    Vunice su predivne! I mislim da bi konacno mogla da pocnes da pravis nesto od istih a ne samo da ih skupljas 🙂

    Dopada mi se i novi izgled „credits“-a

Ostavite odgovor

