nova prediva

Danas prepodne smo bile na izletu do Nove Pazove, u posetu „Prediva Alisa„… I baš nam je bilo lepo, jer smo imale prilike boraviti u veeeeelikoj prostoriji, sa puuuuuuno prediva ….

Evo šta sam kupila, uglavnom je sastav ili 100% vuna, ili mešavina sa 70% vune…. Nešto od ovoga delim sa drugima, jer su navoji dosta veliki, po kilogram i više. Cene su više nego bagatela, pogledajte na njihovom FB profilu. Već sam probala da pletem – i za sad mi se jako dopada, tanko je i mekano.

predivo Alisa

(ne zaboravite da ucestvujete u novogodisnjem darivanju … vise info ovde…)

9 thoughts on “nova prediva

  1. otkacena kaže:

    Bilo je nezaboravno. Nas pet kao mala deca u nepreglednom moru igračaka, razletele se, pa malo levo, malo desno. Osmesi od uva do uva. Mislim da ovako srećna nisam bila ni kad sam imala prvu probu venčanice 😉 Hehehehehe.
    Žao mi je samo što sam ja zaboravila da nas slikam. Krele.

  2. mejra zikovic kaže:

    Predivo izgleda odlicno. Da li odgovara za masinsko pletenje?
    Jeste mnogo 1 do 2 kg od iste boje za svakog ko radi samo za sebe.

  3. mica kaže:

    Predivo je divno.Plela sam ga na masinu i fantasticno je. Ali ja sam bila jednom .Kupila sam predivo i sve sam potrosila.Alisa me vozila do magacina iz centra i od tada mi se niko ne javlja na ovaj telefon,a sama ne znam naci magacin.Ja sam iz Republike Srpske pa ako neko moze da mi pomogne da ponovo dodjem do adrese ili telefona. Hvala.

Ostavite odgovor

