radovi, radovi …

Pomislila sam, da li će se ikada desiti da ispletem ili napravim nešto, i da ga ne objavim na blogu ?
Pa izgleda da će se tako nešto i dešavati !!

Od želje da napravimo što više stvari za „Modu za poneti“, zamalo ne propustih da sve slikam. A eto, rukavice su prodate 🙂 Koje rukavice ? …. A da, one šarene … 🙂
striped mittens
Radjene od ostataka prediva …. Unitas Ana, Unitas Lucija, Coats FinaDK…. Manje od 100gr, ukupno.
Mustra … „iz glave“.

A ovo su proizvodi koji su izmamili mnogo lepih komentara i pažnje, ali… joč uvek su na prodaju. Detalji ovde.

Jastuk, tačnije, i jastuk i jastučnica, od Majšperk Nika prediva.
white pillow
Jednostavna mustra, 4 krivo, 6 pravo (u kojima se rade pletenice 3+3).

I jako mekane čarapice, iako je sastav viskoza/akrilik.
ambrosia socks

A po uputstvu bloga Kreativna planeta, gde je predstavljeno pravljenje mindjuša od plastičnih flaša … napravila sam enterijerski ukras. Sasvim je lep, jednostavan, i ponekad baca čudne senke 🙂

eco blue

12 thoughts on “radovi, radovi …

  1. O. kaže:

    Rukavice su preslatke.

    A sigurna sam da su carape mekane jer upravo pravim rukavice od istog materijala. Dodje vam da non stop drzite tu vunicu u rukama. Eto koliko je mekana i prijatna na dodir.

    Dopadaju mi se boje na zidnom ukrasu. Nikad ne bih rekla da je od plasticnih casa.

  2. Tena kaže:

    Ajme sve je prekrasno! Ja bih tako rado jedan pleteni jastuk, ali dok god imam malog prljavca u kući, bitno mi je da se sve jastučnice i navlake lako peru, a i onda ću ga morat čuvat od mace da ne izvuče očice. tako da možda najbolje da isprintam fotografiju tvog jastuka i stavim je kraj kauča 🙂

  3. ljerka kaže:

    Hvala na posjeti i komentaru.Da si bar bliže vidla bi koji je to kretativni tulum….Tu i tam pogledam tvoj blog al zbog pomanjkanja vremena ne stavljam komentare.VJečito žurim i inikam ne stignem.Rukavice sam baš Andrei neki dan opisivala jel sam ih vidla u živo.Predivne su kao i ostalo kaj sam vidla napravljeno tvojim zlatnim rukama.

Ostavite odgovor

