opet… pokloni :) … Barka i Avon

Imala sam slatkih muka, da odaberem vunicu … Poklon vaučer od Novosadjanki (Hvala još jednom !!), dugo premišljanja … odluka! … i prvi deo paketa je danas stigao, uz mali poklon 🙂

Barka Libikoka and Tengeri

U pitanju je Libikoka (Klackalica) vunica, boja Hajnal (Svitanje), 100% vuna superwash, 165m/50gr, madjarskog proizvodjača Barka.
Tu je i jedna „jabuka“ za probu – Tengeri (Morsko predivo). Sastav krajnje interesantan – 100% kukuruz !! 🙂

Pre nekoliko dana učestvovala sam i u nagradnoj igri bloga MakeUp&More i …. pa hoće me nešto te nagrade 🙂
Paket sam pokupila juče i u njemu našla Anew Genics kremu, parfem u mini verziji Outspoken Intense by Fergie, Anew Clinical kremu za negu područja oko očiju i 24k sjaj za usne u nijansi Pink… njami njami !!
(naravno da sam odmah sve raspakovala ! – parfem prelepo miriše, nije jak na svu sreću, krema ima dva odeljka: za kapke i ispod očiju, a sjaj za usne … probaću večeras 🙂 )

avon

I tako …. 🙂

6 thoughts on “opet… pokloni :) … Barka i Avon

  1. O. kaže:

    Ma sta kazes? U praznicnom si raspolozenju i zelis da ih prosledis nekom! Divno! Ja se prijavljujem 🙂 . Za bilo koji od njih. A da ne bi komplikovala i slala na razna mesta, mozes ih sve poslati :)))))))

Ostavite odgovor

