novi džemper

Danas je opet bilo baš lepo vreme, a još i nedelja ! Pa smo otišli u šetnju, imali mnogo novosti da ispričamo, malo se i izjadamo, ali malo … jer ipak je lep dan, a i ja imam novi džemper !

new sweater

Moja mama ga je plela za sebe…. a onda negde pri kraju odlucila šta će njoj takav džemper, bolje da ga da meni …. E takve su naše mame, kad imaju jednu ćerku. A i meni se svidja kako mi stoji, ne znam ko ono reče da strafte debljaju …. ?
Pleteno od Troisk ruske vunice, i to jednostruko, te je džemper lepo tanak. Radjeno po mustri iz Verena časopisa, s tim što original nema rol-kragnu, ali ima kratke rukave.
Fotografisano mojim aparatom, ali od strane Lensflera.

Znaci nisam ni plela, ni fotografisala, pa gde je tu moj rad ? 🙂

12 thoughts on “novi džemper

  1. O. kaže:

    Ti si dala duh svemu tome 🙂 Vidi taj smesak i zamisljen pogled. Jedino ne kontam kakva je vunica u ptanju. Cini mi se da oni imaju samo jednobojne, a ova smedja kao da ima neki nepravilan prelaz na pocetku i na kraju strafte. Skoro kao da je cetkicom prectano. I sta kazes, Lensfler opet fotografisao 😉

  2. Lorna kaže:

    Nema tevog rada? Pa to i je tvoj duh… hvaliti i druge, a ne samo sebe 😉 Drago mi je da si uživala! Kod san je cijeli dan bila magla da se susjedna kuća nije vidjela, a ne susjedno brdo 😦
    Ja sam stisnula zbe i čekam da zima prođe….

  3. Magrit kaže:

    Hvala svima !! i u ime mame 🙂
    Tek sto je lepo da se nosi ……

    A, mora da mi stoji k’o saliven kada sam ga probala 100 puta dok se pravio ! 🙂 🙂 🙂

  4. Tena kaže:

    super je džemper, interesantan mi je ovaj prelaz boja između pruga, ne znam je li to do vune ili do rada, ali odličan je efekt 🙂
    a ti si odlično pozirala, neki su za to plaćeni, pa je valjda i to onda rad 🙂

Ostavite odgovor

