pokloni, pokloni :)

Jesam, napunila sam prošle nedelje 35 …. i još uvek se obradujem poklonima 🙂 I evo par zanimljivih 🙂

Da me je neko pre neku godinu pitao da li ću imati prijatelja koji će mi poklanjati autorske knjige … ne bih verovala. Ali eto, Lorna je bila jako vredna ! Nakon sto mi je letos poklonila knjigu koju je napisala Silvija Šesto, a ona napravila ilustracije ….

kako smo

sada mi je poštom, potpuno neočekivano, stigla i „Deveta ovčica“, koju je pravio isti tim 🙂
Lorna je, naravno, plela i pravila lutkice 🙂 A i ja sam malo pomogla, recimo 2%, preko Skypa 🙂
Volim autorska dela, a ovo je zaista nešto što do sada nisam imala !

deveta

Od dragih Novosadjanki dobila sam vaučer za Barka vunicu… i danas sam se, posle nekoliko dana slatkih muka nad slikama i opisima, odlucila ! Slike – kad stigne 😉

Od drage Lavidaloce stigla je …. pa skoro da ne mogu ni sada verovati, ali poslala mi je klupko Malabrigo merino vunice … i male „hand made rukice“, za koje sam je pitala pre nekoliko meseci, a onda ipak setila da mi pošalje !

my first malabrigo !!

Kad smo kod poklona, počela sam da radim sa drugim predivima koje sam dobila na poklon ranije, ali moraju da pauziraju zbog pletačkih akcija i narudžbina o kojima …. drugi put 🙂

crveni šal od Woolmeise, o kom sam već pisala, a u kom kombinujem nekoliko mustri …
working in red

i zeleni prsluk, koji će verovatno imati i rol-kragnu, od prelepe Rowan „superwash“ vunice, u „engleskom bodu“
working in green

I … eto :), šta ćete više ? 🙂

6 thoughts on “pokloni, pokloni :)

Ostavite odgovor

