kompletirani kompleti …

Pre neku nedelju, kad sam izvadila zimsku garderobu, primetila sam da sam se malo zaletela i isplela više šalova nego što imam kapa da ih uparim, a rukavice da ne pominjem. Pa evo, delimično sam neke kompletirala:

SIVI KOMPLETŠal je ispleten u martu ove godine, te sam ga dopunila rukavicama (mustra je inspirisana jednim kupovnim čarapama), i beretkom od ostataka sivog prediva.

sivi komplet

PLAVI KOMPLETšal Baktus iz juna i Drops kapa iz jula, dopunjeni su rukavicama bez prstiju, ukrašenih manžetnom i dugmetom 🙂

plavi komplet

CRVENI KOMPLET – poznati crveni komplet ima jednu manu …. širi se. Što nije problem za beretku i okovratnik, ali rukavice … te su tako nastale ove, bez prstiju, jednostavne… i već više puta nošene 🙂

crveni komplet

9 thoughts on “kompletirani kompleti …

      • otkacena kaže:

        Pa zar nisu. Ja obožavam ovakve rukavice. Niti su kičaste, a opet nisu ni jednostavne. Najbolji mogući spoj, bar što se mene tiče. Nikad nisam ni probala da pletem rukavice, negde sam mišljenja da su komplikovane za napraviti. A onda ovde vidim tri para. I ostanem, HA.

  1. O. kaže:

    Iskreno meni su sve rukavice odlicne. Ne znam za koje bi se pre odlucila! A kad sam ugledala ove sive, pomislila sam da nam prezentujes one fotografske. 🙂 Izgleda da cemo jos neko vreme sacekati za njih.

Ostavite odgovor

